• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

An overview of the possibility of road surface determination methods

Thumbnail
Data
2021
Autorius
Ozokutgen, Rengim
Surblys, Vytenis
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Highways are an important component that provides comfort and safety to road users while driv ing. For this reason, it is very important for the authorities responsible for road operation that the service levels of the pavements are in good condition. There are three different approaches to ensure highway safety. These approaches are image-based, 3D rendering based and vibration-based. Today, with the development of technol ogy, sensors of smartphones have started to be used in vibration-based approaches. However, all approaches have different advantages and disadvantages. In this study, studies of these 3 approaches are listed together with their pros and cons.
 
Kokybiški keliai yra svarbus veiksnys, užtikrinantis eismo dalyviams komfortą ir saugumą vairuojant. Dėl šios priežasties už kelių eksploatavimą atsakingoms institucijoms labai svarbu, kad kelio dangų aptarnavimo lygis būtų tinkamas. Yra trys skirtingi metodai kelių būklei nustatyti. Šie metodai yra pagrįsti vaizdų analize, 3D atvaizdavimu ir vibracijų matavimu. Šiandien, tobulėjant technologijoms, išmaniųjų telefonų jutikliai pradėti naudoti kelio paviršiaus būklei nustatyti. Tačiau visi metodai turi skirtingus privalumus ir trūkumus. Šiame tyrime iš vardyti šių 3 metodų tyrimai kartu su jų privalumais ir trūkumais.
 
Paskelbimo data (metai)
2021
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/112617
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis