Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorAnikėnaitė, Akvilė
dc.contributor.authorJesevičiūtė-Ufartienė, Laima
dc.date.accessioned2023-09-18T16:29:00Z
dc.date.available2023-09-18T16:29:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/114356
dc.description.abstractKonkurencingoje rinkoje įmonės skiria nemažą dėmesį ne tik į naujų vartotojų pritraukimą, bet ir esamų vartotojų išlaikymą. Neretai mokslinėje literatūroje jau esami vartotojai yra apibūdinami, kaip pagrindinis verslo variklis, kuris generuoją pajamas. Ir visai nesvarbu, ar verslas yra vystomas tradicinėje, ar elektroninėje erdvėje, kuriami tvirti ilgalaikiai santykiai su lojaliais vartotojais, užtikrina verslui pranašumą prieš konkurentus. Todėl yra svarbu atkreipti dėmesį į kuriamą lojalumą prekės ženklui, bei jį lemiančius veiksnius. Tyrimo tikslas yra nustatyti ir įvertinti pagrindinius e. lojalumą lemiančius veiksnius. Straipsnyje aptariama lojalumo samprata, jos reikšmingumas prekės ženklui, išskirtas vartotojų lojalumo segmentavimas, pagal jų elgseną. Analizuojami pagrindiniai veiksniai formuojantys lojalumą elektroninėje erdvėje, tokie kaip internetinis tinklapis, vartotojų aptarnavimas, e. pasitikėjimas ir saugumas, prekės ženklo kūrimas bei sukuriama vertė vartotojui. Straipsnio tyrimo dalyje atrinkti 7 kompetentingi ekspertai, kurių nuomonių suderinamumas buvo tikrinamas naudojant konkordacijos koeficientą, vertino e. lojalumo veiksnius, pagal jų reikšmingumą. Naudojantis straipsnio medžiaga, siūlomas tolesnis praktinis temos nagrinėjimas, atliekant e. lojalumo skatinimo veiksnių koreliacinę reikšmingumo analizę. Taip pat siūloma atlikti lyginamąją analizę, tarp tradicinį ir elektroninėje erdvėje esantį lojalumą, lemiančių veiksnių.lit
dc.description.abstractIn a competitive market, companies pay considerable attention not only to attracting new consumers, but also to retaining existing consumers. Frequently in the scientific literature, existing consumers are described as the main business engine that generates income. It doesn’t matter whether the business is developed in the traditional or electronic market, creating strong long-term relationships with loyal consumers ensures the business an advantage over competitors. Therefore, it is important to pay attention to the brand loyalty being created and the factors that determine it. The purpose of the study is to identify and evaluate the main e. factors determining loyalty. The article discusses the concept of loyalty, its significance for the brand, segmentation of consumer loyalty is highlighted, according to their behavior. The main factors forming loyalty in the electronic market are analyzed, such as the website, customer service, e. trust and security, branding and customer value creation. In the research part of the article, 7 competent experts were selected, whose opinions were checked using the concordance coefficient, and evaluated e. loyalty factors, according to their significance. Using the material of the article, a further practical examination of the topic is proposed, performing e. correlational significance analysis of loyalty promotion factors. It is also suggested to carry out a comparative analysis of the determining factors between traditional and online loyalty.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 331-338
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/viewFile/1205/347
dc.titleVartotojų lojalumas elektroninėje erdvėje
dc.title.alternativeConsumer loyalty of consumer in electronic market
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references27
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.studydirectionL02 - Vadyba / Management studies
dc.subject.studydirectionL05 - Rinkodara / Marketing
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV01 - Šiuolaikinių organizacijų plėtros vadyba / Management of Contemporary Organizations Development
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltvartotojų lojalumas
dc.subject.ltlojalumas prekės ženklui
dc.subject.lte. lojalumas
dc.subject.ltelektroninė prekyba
dc.subject.enconsumer loyalty
dc.subject.enbrand loyalty
dc.subject.ene. loyalty
dc.subject.ene-commerce
dcterms.sourcetitle25-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija "Ekonomika ir vadyba", 2022 m. spalio 13 d. Vilnius = Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers „Science – Future of Lithuania“ "Economics and management", 13 October 2022, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba152849729


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą