Automatinės lokomotyvų signalizacijos techninių sutrikimų analizė
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjama automatinės lokomotyvų signalizacijos (ALS) sistemos sutrikimų skaičiaus pasiskirstymas laike (pagal metų ketvirčius), pagal vietą (kuriame tarpstotyje ir kodėl įvyksta sutrikimai) bei sutrikimų skaičiaus priklausomybė nuo traukinio greičio. Tyrimais pagrįsta, kad daugiausiai sutrikimų būna metų ketvirtyje, į kurį patenka žiemos laikotarpis (I arba IV ketvirčiai), taip pat egzistuoja tarpstočiai, kuriuose kodų sutrikimų įvyksta akivaizdžiai daugiau, nei kitur bei egzistuoja akivaizdi sutrikimų skaičiaus priklausomybė nuo traukinio greičio: greičiui viršijus 70–100 km/h, sutrikimų atsirasdavo daugiau (3–7 per mėnesį).