Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDzemydienė, Dalė
dc.contributor.authorTurskienė, Sigita
dc.contributor.authorŠileikienė, Irma
dc.contributor.authorBaltrukaitis, Artūras
dc.contributor.authorKazlauskienė, Aušra
dc.date.accessioned2023-09-18T16:39:39Z
dc.date.available2023-09-18T16:39:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2335-2140
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/115588
dc.description.abstractElektroninio (el.) turinio perteikimas ir informacinių komunikacinių technologijų (IKT) infrastruktūros valdymo paslaugos pastaraisiais metais tampa vis svarbesniu ir sudėtingesniu procesu. IKT infrastruktūros aptarnavimo paslaugų veiksmingumo skatinimas ir įvairaus profilio informacijos perteikimo galimybių valdymas įgyja vis didesnę svarbą daugelyje veiklos sričių. Straipsnyje nagrinėjamos IKT valdymo metodologijų ir priemonių išvystymo galimybės, kurios tampa reikšmingomis švietimo įstaigų darbo organizavime. Pristatoma metodologija - ITIL v4, kuri formuoja naują vertės supratimą, įgyjamą per IKT infrastruktūros plėtrą. Nauji IKT infrastruktūros valdymo iššūkiai turi įtakos IKT infrastruktūros valdymo specialistų ruošime ir visos IKT infrastruktūros vystyme, pasitelkiant tinkamas kompiuterizuotas, debesyje veikiančias sistemas. Nagrinėjama atvejo analizė aprėpia vidurinio ugdymo įstaigos IKT sektoriaus infrastruktūros valdymą, pradedant komunikacinių tinklų infrastruktūros tobulinimu ir baigiant turinio perteikimo priemonių vystymu bei valdymu.lit
dc.format.extentp. 125-147
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://ndma.lt/alta2022/wp-content/uploads/2023/04/ALTA'22%20proceedings.pdf
dc.titleInformacinių komunikacinių technologijų infrastruktūros valdymo paslaugų išvystymas švietimo įstaigų darbe
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references22
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus kolegija
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazija
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldN 009 - Informatika / Computer science
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.studydirectionB01 - Informatika / Informatics
dc.subject.studydirectionB03 - Programų sistemos / Software engineering
dc.subject.studydirectionB04 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltinformacinės komunikacinės technologijos (IKT)
dc.subject.ltinformacinių technologijų infrastruktūros biblioteka (ITIL)
dc.subject.ltIT valdymo programinė įranga
dcterms.sourcetitleALTA’22. Advance learning Technologies and Applications. Annual International conference for education : Conference proceedings 30th of November, 2022 / edited by Danguolė Rutkauskienė
dc.publisher.nameKaunas University of Technology
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba164165478


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą