Medijos ir jų taikymo galimybės aukštojoje madoje
Santrauka
Mada ir mados industrija, tai sritis, kurioje nuolatos vyksta pokyčiai. Kiekvienas metų sezonas prasideda nuo įžymių modeliuotojų naujų kolekcijų prezentacijos. Tačiau ne visi gali patekti į šiuos renginius. Kitą vertus pramonė naudodama medijos elementus, tokius kaip socialinė žiniasklaida ir mados dienraščiai (blogs), nutiesė abipusį komunikacijos kelią tarp mados ir piliečio. Norint būti moderniu aukštosios mados atstovu šiuolaikinėje rinkoje, neišvengiamai reikia naudotis medijomis. Šiame straipsnyje bus apžvelgiamos medijos teoriniu aspektu, bei pateikti atlikto tyrimo rezultatai, kurie leido identifikuoti kaip yra ieškoma informacijos apie aukštąją madą ir kokios medijos yra populiariausios šioje srityje. Fashion and fashion industry is a speher which is allways undergoing changes. Every season begins with famous designers presenting their new collections. However, not everyone can get into those events. On the other hand, the industry by using new media elemnts like social media or blogs ar pavingt the way for two-way comunication between fashion and the citizen. In order to be modern high fashion representative in today‘s market it‘s inventable to use media. Thisw article provides and overview of the theoretical aspects of media and present survey results which answers made it possible to identify how the information about hight fashion is being searched and which media channels are the most popular in this sphere.