Nešiojamų grotuvų iPod pardavimų skaičiaus įtaka kompanijos apple akcijų kainai
Santrauka
Moksliniame straipsnyje atliktas tyrimas nustatė, kaip nešiojamų grotuvų „iPod“ pardavimai prisidėjo prie kompanijos „Apple“ akcijų kainos pakilimo nepriklausomai nuo to, kad 1997 m. iki visiško nemokumo buvo telikę trys mėnesiai. Kompanija ,,Apple“ per 15 metų tapo vertingiausia kompanija pasaulyje pagal rinkos kapitalizaciją ir prekės ženklo žinomumas tapo neabejotinas. Rastas tiesioginis ryšys tarp „iPod“ ir kompiuterių pardavimų. Nustatytos „iPod“ pardavimų pakilimo ir smukimo priežastys ir identifikuota, kokie „Apple“ vadovybės veiksmai paskatino akcijų vertės didėjimą. The study in a scientific article determined how the sales of portable players „iPod“ contributed to „Apple“ company’s share price rise regardless of the fact that in 1997 there were only three months left until full insolvency. „Apple“ company in 15 years has become the most valuable company in the world according to market capitalization and brand awareness has become undoubted. A direct link between the „iPod“ and computer sales was found. Were determined the causes of rises and declines of „iPod“ sales and it was identified which „Apple“ management’s actions encouraged an increase in value of shares.