• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Trolley motion control based on S-shaped velocity profile for quay crane cargo oscillation comparison

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
2017_t.9_no.3_p.283-288.pdf (2.439Mb)
Data
2017
Autorius
Eglynas, Tomas
Bogdevičius, Marijonas
Andziulis, Arūnas
Jusis, Mindaugas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Quay cranes are used to move containers from ship to store in minimum time so that the load reaches its destination without payload oscillation. During the operations, containers are suspended by cables and it’s free to swing by motion. This paper investigates the two different velocity profiling techniques used for quay crane control and cargo stabilization. A laboratory scaled model of a crane is used to experimentally research, where the trolley acceleration is used as input, for suppressing the container sway. The residual cargo oscillation problems using different velocity profiles are discussed.
 
Krantinės kranai yra naudojami konteineriams transportuoti iš laivo į krantą siekiant užtikrinti minimalų krovos laiką taip, kad krovinys pasiektų savo tikslą esant minimaliems svyravimas. Atliekant tokius krovos darbus krantinės kranu konteineris kabo ant lynų, todėl dėl transportavimo judesių gali atsirasti svyravimų. Šiame darbe analizuojami du skirtingi greičio profiliai, naudojami krantinės krano vežimėlio judesiui valdyti ir kroviniui stabilizuoti. Eksperimentiniams tyrimams buvo panaudotas mažesnio mastelio laboratorinis krantinės krano modelis, kuriame valdomas vežimėlio pagreitis naudojamas konteinerio svyravimams slopinti. Darbe analizuojama išliekamųjų svyravimų problema ir skirtingų greičio valdymo profilių įtaka šiems svyravimams.
 
Paskelbimo data (metai)
2017
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117606
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis