Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŽdanovskis, Egidijus
dc.contributor.authorŠiupšinskas, Giedrius
dc.date.accessioned2023-09-18T16:54:24Z
dc.date.available2023-09-18T16:54:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-7157
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118015
dc.description.abstract. 21-ojo amžiaus visuomenė pasirinko darnaus vystymosi kelią. Daug dėmesio skiriama sveikai aplinkai kurti, palankaus gyvenimo būdui formuoti. Patalpų komfortui turi įtakos ne tik oro temperatūra, bet ir santykinė drėgmė, švie- žio oro kiekis ir jo apykaita, CO2 koncentracija ir kiti parametrai. Tik atsižvelgus į juos, galima tiksliai apibūdinti patalpų mikroklimato būklę ir higienos normų atitiktį. Taigi šiam tikslui Vilniaus mieste yra pasirinktos 4 ugdymo įstaigos (vaikų darželiai), kurioms remiantis Lietuvos statybos ir higienos normose apibrėžtais reikalavimais ir pateiktomis rekomendacijomis, yra atliekama patalpų oro kokybės analizė. Remiantis eksperimentiniais tyrimo duomenimis, siekiama nustatyti esamas ugdymo įstaigų esamas problemas, pasiūlyti technologinius sprendinius ir rekomendacijas, kaip jose pagerinti mikroklimato parametrus ir užtikrinti, kad pasirinktas sprendinys atitiktų norimus poreikius.lit
dc.description.abstract21st century society has chosen the path of sustainable development. Much attention is paid to creating a healthy environment, friendly lifestyle formation. Indoor comfort affects not only the temperature, but also the relative humidity of fresh air and it’s circulation, CO2 concentration. Only in the light of them, can be accurately describe the condition of indoor climate and hygiene standards compliance. So, for this purpose in Vilnius are selected 4 educational institutions (kindergartens), which is performed in indoor air quality analysis, based on the Lithuanian construction and sanitary norms defined requirements and recommendations. Based on the experimental study, it will be possible to establish educational institutions existing problems, offer technological solutions, guidance as they improve the microclimate parameters and ensure that the chosen solution will meet the desired needs.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 75-80
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.pinzs.vgtu.lt/index.php/aplinka/2017/paper/viewFile/13/13
dc.subjectAE03 - Pastatų aprūpinimas energija, jos vartojimo būdai, sistemos ir procesai / Building of energy supply, it’s application methods, systems and processes
dc.titleUgdymo įstaigų patalpų oro kokybės analizė
dc.title.alternativeIndoor air quality analysis of educational institutions
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references16
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 006 - Energetika ir termoinžinerija / Energy and thermoengineering
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltCO2 koncentracija
dc.subject.ltSantykinė drėgmė
dc.subject.ltOro temperatūra
dc.subject.ltUgdymo įstaiga
dc.subject.enCO2 concentration
dc.subject.enRelative humidity
dc.subject.enAir temperature
dc.subject.enThe educational institution
dcterms.sourcetitle20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos "Mokslas - Lietuvos ateitis" teminės konferencijos Pastatų inžinerinės sistemos vykusios 2017 m. balandžio 20 d. Vilniuje : straipsnių rinkinys = Proceedings of the 20th conference for junior researchers " Science - future of Lithuania" Engineering systems for buildings 20 April 2017, Vilnius, Lithuania
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/pinzs.2017.13
dc.identifier.elaba22593823


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą