Show simple item record

dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.date.accessioned2023-09-18T17:21:16Z
dc.date.available2023-09-18T17:21:16Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000018122
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122165
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų samprata, esmė ir nauda verslui. Atlikta teorinė analizė atskleidžia, jog CRM gali būti apibrėžiamas kaip kompleksinis procesas, susijęs su klientų paieška, pritraukimu ir išlaikymu, kuriuo siekiama sukurti įmonėje naują požiūrį į klientą. Nustatyta, kad CRM taikymo verslo organizacijoje nauda atsiskleidžia tuo, jog teikia naudos tiek ryšius plėtojančiai įmonei, tiek klientui.lit
dc.description.abstractThe article analizes conception, essence and benefit of customer relationship management (CRM). The accomplished theoretical analysis lets to make a statement that CRM is defined as a complex process related to the search, indraft and relation of customers. CRM seeks to create a new attitude to the customer. It has been proved that benefit of CRM use in organization is useful not only for organization, but also for the customer.eng
dc.format.extentp. 22-25
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleRyšių su klientais valdymo (CRM) sistemų samprata, esmė ir nauda verslui
dc.title.alternativeConception, essence and benefit of customer relationship management (CRM)
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references18
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltRyšiai su klientais
dc.subject.ltRyšių su klientais valdymas
dc.subject.enRelationships with customers
dc.subject.enCustomer relationship management
dcterms.sourcetitleVerslas. Mokslas. Studijos 2008: tarptautinė konferencija = Business. Science. Studies 2008: international conference. Rietavas, 2008-05-08 / Žemaitijos kolegija. Vadybos fakultetas
dc.publisher.nameŽemaitijos kolegija
dc.publisher.cityRietavas
dc.identifier.elaba3851760


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record