Ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų samprata, esmė ir nauda verslui
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų samprata, esmė ir nauda verslui. Atlikta teorinė analizė atskleidžia, jog CRM gali būti apibrėžiamas kaip kompleksinis procesas, susijęs su klientų paieška, pritraukimu ir išlaikymu, kuriuo siekiama sukurti įmonėje naują požiūrį į klientą. Nustatyta, kad CRM taikymo verslo organizacijoje nauda atsiskleidžia tuo, jog teikia naudos tiek ryšius plėtojančiai įmonei, tiek klientui. The article analizes conception, essence and benefit of customer relationship management (CRM). The accomplished theoretical analysis lets to make a statement that CRM is defined as a complex process related to the search, indraft and relation of customers. CRM seeks to create a new attitude to the customer. It has been proved that benefit of CRM use in organization is useful not only for organization, but also for the customer.