• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automobilių plovyklos ratuko stiprumo modeliavimas bem vertinant medžiagos fizinį netiesiškumą

Thumbnail
Data
2018
Autorius
Tretjakovas, Jurijus
Selivonec, Jelena
Čereška, Audrius
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Automobilių vidaus ir išorės švaros užtikrinimui naudojamos plovyklos. Automobilių plovyklų apkrovimo režimas yra intensyvus ir nepertraukiamas. Dėl šios priežasties kiekviena jos detalė patiria dideles ciklines apkrovas. Ypatingai žemiau esantys elementai dirba sunkesnėmis sąlygomis dar ir dėl chemiškai agresyvios aplinkos. Automobilių plovyklų ratukai – konstrukciniai elementai kurie nuolat dirba agresyvioje aplinkoje. Atsirandanti korozija mažina detalių patvarumą, o ciklinės apkrovos spartina irimo procesą. Dėl šių priežasčių jis dažnai lūžta ir yra keičiamas. Straipsnyje pateikiama automobilių plovyklos ratuko modelio taikant BEM mechaninės elgsenos, įvertinant medžiagos fizinį netiesiškumą, analizė. Taikant BEM modelį nustatytas ratuko pavojingasis pjūvis, maksimalūs įtempiai ir deformacijos.
 
The working regime of the transportation wheel for carwash is cyclic and operating conditions are chemically aggressive. Therefore, the car wash wheel working reserve is insufficient and the roller is the most crashing part in the wash equipment. In the paper presented the numerical nonlinear analyses of mechanical behavior of the wheel. Main problem is to identify the critical section of the wheel after numerical nonlinear analyses. The problem formulated as conservative, physically nonlinear and geometrically linear. The loads in first approach presented as statically. With numerical model and analyses identified the critical section, maximal Misses stresses and maximal deformations.
 
Paskelbimo data (metai)
2018
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122238
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis