Nuotolinis mokymas(is): specialybės kalbos kultūra
Santrauka
Informacijos ir komunikacijostechnologijos (IKT) vis dar atveria naujų ir įvairesnių mokymo ir mokymosi galimybių. Laikui bėgant susiformavo nauja mokymo(si) forma - nuolatinis mokymas(is). Tai tokia mokymo(si) forma, kai sąveikai tarp dėstytojo, studento ir kirų studentų, studento ir mokymo medžiagos bei Rudenio ir mokymosi aplinkos laikomos IKT. Šiam tikslui, naudojant IKT, sukurta aplinka nuimama virtualia mokymosi aplinka. Šių priemonių naudojimas leidžia padidinti studijų efektyvumą: reikia mažiau laiko užduotims atlikti, todėl atsirandi galimybė skirti daugiau ir įvairesnių užduočių, geriau prisitaikyti prie asmeninio studento mokymosi tempo. „Spceialybes kalbos kultūros“ kurso studijos yra įtrauktos į visų aukštųjų mokyklų studijų programas, taigi nuotolinis „Specialybės kalbos kultūros“ modulis, kaip vienas iš moderniausių kalbos mokymosi būdų, yra būtinas. Straipsnyje pristatoma nuotolinio mokymosi kurso „Spceialybes kalbos kultūra“ mokymosi medžiaga, aptariami šio kurso mokymosi valdymo būdai, įvertinamos virtualios mokymosi aplinkos galimybės ir apibendrinami kurso bandomojo teikimo Vilniaus Gedimino technikos universitete rezultatai.