Mokymo procese naudojamų pasirenkamųjų modulių daugiavariantės analizės metodai
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/124672/253-258_kaklauskas_TEDE.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Peržiūrėti/ Atidaryti
Data
2007Autorius
Kaklauskas, Artūras
Gulbinas, Andrius
Krutinis, Mindaugas
Naimavičienė, Jurga
Šatkauskas, Gintautas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Šiuo metu pasaulyje sukurta nemažai sprendimų priėmimo metodų, taikomų įvairiose žmogaus veiklos srityse. Įvairių šalių mokslininkai, savo darbuose nagrinėdami daugiavariantės analizės metodus, neanalizavo tokio tyrimo objekto kaip autoriai: mokymo proceso, jame dalyvaujančių suinteresuotų grupių (studentas, dėstytojas, institucija, darbdavys) ir mokymo proceso efektyvumą veikiančios išorinės aplinkos (ekonominės, socialinės, demografinės, teisinės, technologinės, kultūrinės ir kt.) kaip vienos visumos. Šiame straipsnyje apžvelgiami mokymo proceso pasirenkamųjų dalykų (modulių) daugiavariantės analizės metodai. A lot of decision making methods used in various human activity spheres are currently developed in the world. Different countries scientists in their works did not analyze such research object as the author: tutoring process, participating stakeholders (student, lector, institution, employee) and tutoring external environment (economical, social, demographical, legal, technological, and cultural, etc.), as a whole. In this article optional subjects (modules) multiply criterion proportional evaluation and multiply criterion alternative projecting methods applicable for tutoring process are reviewed.