Būsto pasirinkimo modelio kūrimas
Abstract
Straipsnyje apibendrinta būsto samprata, aptariami įdomesni užsienio šalių pavyzdžiai, analizuojamas būsto pasirinkimo ir įsigijimo procesas, jam darantys įtaką informacijos srautai ir makroaplinka. Nagrinėjamos veiksnių grupės, lemiančios būsto pirkimo poreikio atsiradimą, taip pat veiksniu kilmė ir tarpusavio sąveika. Aptariamas būsto finansavimo šaltinių paieškos procesas ir įvairiu šaltinių derinimas, siekiant finansiškai palankiausio galutinio rezultato. Aptariami aktualios informacijos apie nekilnojamojo turto rinką šaltiniai, kitų žinių taikymo ieškant ir vertinant būsto alternatyvas galimybės. Bendrais bruožais aptariami tolesni veiksmai parinkus poreikius atitinkančias alternatyvas. This article is about the concept of housing. To support this concept some examples from foreign countries are presented. The process of selection and purchase of new housing is analyzed, as well as influencing information flows and macro factors. Various factors that affect the decision to purchase a new accommodation and interdependence between these factors are also outlined. The financing of the housing is discussed as well as the measures taken in order to achieve financially beneficial result. This article presents current real estate market information sources and instructs how to use this knowledge in searching and evaluating housing offers. Having found the most suitable real estate offers further actions are described in more detail.