• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Greitinių geležinkelio magistralių geometrijos ir konstrukcijos projektavimo problemos

Thumbnail
Data
1997
Autorius
Sakalauskas, Kazys
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
There are several alternatives in the world’s practice associated with the adaptation of existing railways for the requirements of high-speed train passenger traffic. If the speed of passenger trains does not exceed 160 km/h, there is no need to reconstruct high - category railway routes. When trains are expected to go at the speed of 160-200 km/h, existing railway routes should be basically reconstructed. If train speed exceeds the limit of 200 km/h, new specially designed high-speed railway routes should be constructed. To upgrade existing railways for high-speed passenger train traffic, a lot of research should be done. In the designing stage certain requirements are to be met: - parameters of railroad lanes must be designed in the way that forces of a rolling-stock would affect both rails by the same power in straight sections and in curves; - the raise of elevation of the outer rail must with-stand normative wheel elevation speed; - railroad structure must not cause rolling stock vibration; - waiting ramps for passengers must guarantee people’s safety; - traffic regulation systems must guarantee train ride and safety. Separate elements and general geometry of the up-per part of a high-speed railway line are described in the article.
Paskelbimo data (metai)
1997
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/125927
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis