dc.contributor.author | Petkutė-Budrė, Rūta | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:47:38Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:47:38Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1822-430X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000021083 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126080 | |
dc.description.abstract | The communicative approach to language teaching reflects social tendencies of the period. The open and liberal ideas of the 20th and 21st century have challenged standard models of language teaching and changed the understanding of the teacher’s competences. The article hypothesizes a strong correlation between the language teacher’s expertise in communication and quality of the communicative language teaching. In order to better account for the communicative approach, it is said that the language teacher needs to enrich the communicative competence. The article also raises the question of the relevance of the communicative competence of the language teacher, as well as discusses the insufficient treatment of the issue in comtemporary Lithuanian academic environment. | eng |
dc.description.abstract | Komunikacinio metodo taikymas, mokant užsienio kalbų, atspindi laikmečio pažangias socialines tendencijas. Atviros ir liberalios XX ir XXI a. idėjos, mesdamos iššūkį tradiciniams kalbų mokymo modeliams, suformavo naują požiūrį į kalbos mokytojo kompetencijas. Šiame straipsnyje daroma prielaida, jog egzistuoja aiški sąveika tarp kalbos mokytojo komunikacinės kompetencijos ir kokybiško komunikacinio kalbos mokymo. Teigiama, jog, norint pateisinti komunikacinio metodo principus, kalbos mokytojui būtina tobulinti savo komunikacinę kompetenciją. Šiame straipsnyje yra keliamas klausimas dėl kalbos mokytojo komunikacijos kompetencijos aktualumo ir siekiama apibrėžti šios temos problematiką šiandieninėje Lietuvos akademinėje terpėje. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 77-84 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Ulrich's Web (nenaudotinas) | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.relation.isreferencedby | CEEOL – Central and Eastern European Online Library | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | SocINDEX with Full Text | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/coactivity.2010.17 | |
dc.title | The communicative competence of the language teacher? | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 11 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | H 004 - Filologija / Philology | |
dc.subject.lt | Komunikacinė kompetencija | |
dc.subject.lt | Komunikacinis metodas | |
dc.subject.lt | Kalbos mokytojas | |
dc.subject.lt | Tarpdisciplininis požiūris | |
dc.subject.lt | Bendravimas | |
dc.subject.lt | Dialogas | |
dc.subject.lt | Profesinis tobulėjimas | |
dc.subject.en | Communicative competence | |
dc.subject.en | Communicative approach | |
dc.subject.en | Language teacher | |
dc.subject.en | Interdisciplinary approach | |
dc.subject.en | Interaction | |
dc.subject.en | Professional development | |
dcterms.sourcetitle | Santalka. Filologija. Edukologija | |
dc.description.issue | nr. 2 | |
dc.description.volume | T. 18 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/coactivity.2010.17 | |
dc.identifier.elaba | 3907342 | |