• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The communicative competence of the language teacher?

Thumbnail
Data
2010
Autorius
Petkutė-Budrė, Rūta
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
The communicative approach to language teaching reflects social tendencies of the period. The open and liberal ideas of the 20th and 21st century have challenged standard models of language teaching and changed the understanding of the teacher’s competences. The article hypothesizes a strong correlation between the language teacher’s expertise in communication and quality of the communicative language teaching. In order to better account for the communicative approach, it is said that the language teacher needs to enrich the communicative competence. The article also raises the question of the relevance of the communicative competence of the language teacher, as well as discusses the insufficient treatment of the issue in comtemporary Lithuanian academic environment.
 
Komunikacinio metodo taikymas, mokant užsienio kalbų, atspindi laikmečio pažangias socialines tendencijas. Atviros ir liberalios XX ir XXI a. idėjos, mesdamos iššūkį tradiciniams kalbų mokymo modeliams, suformavo naują požiūrį į kalbos mokytojo kompetencijas. Šiame straipsnyje daroma prielaida, jog egzistuoja aiški sąveika tarp kalbos mokytojo komunikacinės kompetencijos ir kokybiško komunikacinio kalbos mokymo. Teigiama, jog, norint pateisinti komunikacinio metodo principus, kalbos mokytojui būtina tobulinti savo komunikacinę kompetenciją. Šiame straipsnyje yra keliamas klausimas dėl kalbos mokytojo komunikacijos kompetencijos aktualumo ir siekiama apibrėžti šios temos problematiką šiandieninėje Lietuvos akademinėje terpėje.
 
Paskelbimo data (metai)
2010
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126080
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis