Vadovavimo įtaka, kuriant žmogiškuosius santykius organizacijoje
Abstract
Nagrinėjama aktuali žmogiškųjų santykių tema. Išaiškinama šios temos svarba šiuometinės rinkos sąlygomis. Aptariama žmogiškųjų santykių samprata, bei esmė, jų reikšmė produktyviam bei efektyviam organizacijų darbui. Pagrindinis veiksnys formuojant teigiamus žmogiškuosius santykius bei pozityvią darbo aplinką yra vadovavimas. Vadovo vaidmuo yra labai reikšmingas. Žmogiškųjų santykių ugdymas grindžiamas humanišku vadovo valdymu bei palankiu darbo klimatu. Straipsnyje aptariamos vadovavimo ypatybės, bei tikslingas vadovų elgesys rūpinantis žmogiškaisiais santykiais organizacijoje, pateikiami nedarbo lygio, bedarbių bei gyventojų užimtumo statistiniai duomenys. Scientific research has taken a new direction of human relations. This topic is important of during the period of economic hardship. Discusses the concept of human relations, the essence of their implications for productive and efficient organizations. The Leadership is a key factor in shaping a positive human relations and working environment. Head's role is very significant. Human relations training manual based on the humane management and friendly working atmosphere. The article deals with leadership qualities and the purposeful behavior of managers taking care of human relations organization, the level of unemployment, the unemployed and employment of people statistics.