Kūrybos ekonomika
Abstract
Šioje knygoje gvildenami kūrybingumo ir ekonomikos ryšiai. Nei vienas, nei kitas dalykas nėra naujas, nauji yra jų ryšiai ir ekonominės vertės sukūrimas. Tai išsami naujosios ekonomikos, kurios dalyviais tampa kūrybingi žmonės, kūrybinės industrijos ir kūrybos miestai, analizė. Autorius knygą pradeda asmeninio kūrybingumo tyrinėjimais, vėliau bando perprasti individą kaip kūrybos ekonomikos dalyvį, kurį įprasmina jo įsiliejimu į kūrybos veiklas – menus, verslą, visuomenę ir pagaliau globalius procesus. John Howkins, Linkolno universiteto (Didžioji Britanija) kviestinis profesorius, Šanchajaus (Kinija) Kūrybos mokyklos prie Teatro akademijos prodekanas bei kviestinis profesorius, yra konsultavęs įvairių kūrybos ir medijų verslų organizacijas, kūręs verslo strategijas „Time Warner“, IBM, „Sky TV“ ir daugeliui kitų pasaulinių korporacijų, dirbęs daugiau nei trisdešimčiai vyriausybių padėdamas formuoti jų kūrybinių industrijų politiką. Paskutinį dešimtmetį J. Howkins nemažai darbavosi Rytų Europos šalyse.