Elektroninis verslas – ekonominių aspektų studija
Abstract
Svarbiausias šiuolaikinės organizacijos tikslas – padidinti verslo vertę sėkmingai taikant konkurencingas priemones. Dėl to organizacijos yra priverstos ieškoti alternatyvių būdų, kaip spręsti veslo problemas. Šiandieninėje visuomenėje, vykstant sparčiai technologijų kaitai ir globalizacijos procesui, verslas ir informacinės technologijos yra neatsiejami. Organizacijos, norėdamos tinkamai valdyti duomenis, keistis jais su partneriais ieško įvairių informacinių technologijų sprendimų. Organizacijų investicijos į informacines technologijas per pastaruosius du dešimtmečius auga labai stipriai. Tačiau yra sudėtinga įvertinti, kokią įtaką verslo efektyvumui turi diegiamos ir naudojamos informacinės technologijos. Todėl pasaulinės konkurencinės rinkos sąlygomis veiklos vertinimas tampa svarbia ekonomine problema. Sėkmingą verslą garantuoja informacija apie kiekvieno produkto ar vartotojo pelningumą, bei atskirų padalinių veiklos efektyvumą. Moslinio tyrimo rezultatai rodo, kad trūksta galimybių įvertinti verslo efektyvumą. Šio straipsnio tikslas – nustatyti integruotos veiklos rodiklių matavimo sistemos, kuria būtų matuojamas elektroninio verslo sprendimų poveikis organizacijos efektyvumui, svarbą ir poreikį.