3D objektų animavimas naudojant Unity
Abstract
Unity yra puikus žaidimų variklis realizuojantis „atgaivink viską“ filosofiją, kuri leidžia vizualizuoti net pačias kreatyviausias žaidimo idėjas [1]. Šis įrankis pasižymi didele platformų palaikymo įvairove. Naudojant Unity galima kurti aukštos kokybės 2D ir 3D internetinius, kompiuterinius, konsolinius žaidimus bei žaidimus skirtus mobiliesiems įrenginiams. Unity animacinė sistema pagrįsta animacinių klipų koncepcija, kai pateikiama informacija apie tai, kaip laikui bėgant turėtų pasikeisti tam tikrų objektų padėtis, posūkis, mastelis ar kiti parametrai [2]. Personažo animavimas yra labai svarbus kuriant žaidimą. Animacijos suteikia personažui realistiškumo, o žaidimui gyvumo. Personažo animavimo procesas, naudojant Unity, susideda iš tokių žingsnių: 1) 3D objekto kūrimas, 2) animacijų kūrimas, 3) perėjimų tarp animacijų nustatymas, 4) perėjimų valdymo skripto rašymas. Žemiau aprašytas 3D modelio animavimo procesas. Unity is one of the most popular game development engines. Unity’s animation system is based on the concept of Animation Clips, which contain information about how certain objects should change their position, rotation, or other properties over time. The article describes the process of animating 3D objects using Unity. Explains how to create animations and transitions between them.