Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorUšpurienė, Ana
dc.date.accessioned2023-09-18T18:59:35Z
dc.date.available2023-09-18T18:59:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2335-8661
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/134271
dc.description.abstractUnity yra puikus žaidimų variklis realizuojantis „atgaivink viską“ filosofiją, kuri leidžia vizualizuoti net pačias kreatyviausias žaidimo idėjas [1]. Šis įrankis pasižymi didele platformų palaikymo įvairove. Naudojant Unity galima kurti aukštos kokybės 2D ir 3D internetinius, kompiuterinius, konsolinius žaidimus bei žaidimus skirtus mobiliesiems įrenginiams. Unity animacinė sistema pagrįsta animacinių klipų koncepcija, kai pateikiama informacija apie tai, kaip laikui bėgant turėtų pasikeisti tam tikrų objektų padėtis, posūkis, mastelis ar kiti parametrai [2]. Personažo animavimas yra labai svarbus kuriant žaidimą. Animacijos suteikia personažui realistiškumo, o žaidimui gyvumo. Personažo animavimo procesas, naudojant Unity, susideda iš tokių žingsnių: 1) 3D objekto kūrimas, 2) animacijų kūrimas, 3) perėjimų tarp animacijų nustatymas, 4) perėjimų valdymo skripto rašymas. Žemiau aprašytas 3D modelio animavimo procesas.lit
dc.description.abstractUnity is one of the most popular game development engines. Unity’s animation system is based on the concept of Animation Clips, which contain information about how certain objects should change their position, rotation, or other properties over time. The article describes the process of animating 3D objects using Unity. Explains how to create animations and transitions between them.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 138-143
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.title3D objektų animavimas naudojant Unity
dc.title.alternativeAnimation of 3D objects using Unity
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references3
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsIK05 - Virtuali ir pridėtinė realybė / Virtual and augmented reality
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltUnity
dc.subject.ltanimavimas
dc.subject.lt3D objektai
dc.subject.enanimation
dc.subject.enUnity
dc.subject.en3D objects using Unity
dcterms.sourcetitleInžinerinė ir kompiuterinė grafika: konferencijos pranešimų medžiaga
dc.publisher.nameVytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba47107560


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą