Valdymas ir informacija
Data
2004Autorius
Paliulis, Narimantas Kazimieras
Chlivickas, Eugenijus
Pabedinskaitė, Arnoldina Ona
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašąSantrauka
Informacija ir žinios – tai vis dažniau XXI informacijos amžiuje vartojamos sąvokos. Monografijoje nagrinėjama efektyvaus kompanijų valdymo problematika informacijos amžiuje, kuriame konkurencingumą daugiausia lemia žiniomis pagrįsta ekonomika. Informacijos reikšmę ir svarbą būtina suvokti ir tinkamai įvertinti kalbant apie šiuolaikišką vadybos mokslą bei efektyvią praktinę vadybinę veiklą. Ši monografija sudaro prielaidas naujai įvertinti kompanijų valdymą, konceptualiai suvokti strateginių informacinių technologijų ir sistemų reikšmę, jų raidos problemas, suformuoti platesnį ir gilesnį požiūrį į kompanijų konkurencingumo problemas. Monografija skirta vadybos ir administravimo mokslo krypties mokslininkams, doktorantams, magistrantams, taip pat ūkio subjektų vadovams ir specialistams. Monografiją spaudai rekomendavo VGTU Vadybos ir administravimo mokslo krypties komisija. Information technologies have increased the business competition. When the company selects the communicative management strategy, its managers shall carefully prepare the plans of implementation of this strategy. If the managers decide to manage their companies by networking, their performance results depend on how efficiently the computer programmes are used in the management decision making process, to which extent the managers trust the IT and, eventually on how much money and time will be required to implement such project. When objectives of company actions and behaviour are thoroughly defined, general information and technologies help to achieve the productivity of the sphere of activity. However, in real life, majority of companies tend to initially create a single sphere business system, for instance – user information system. Afterwards they join several spheres into one. Inevitable appearance of new measures increases reliability of communicative management. For that purpose, however, a competitive information model must be created that would bring success to the company.