Show simple item record

dc.contributor.authorDadayan, Armine
dc.date.accessioned2023-09-18T19:07:46Z
dc.date.available2023-09-18T19:07:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000024644
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/135649
dc.description.abstractStraipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, kaip pagerinti inovacinio proceso planavimą. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, koks turi būti marketingas plėtojant inovacijas, aprašyta, kokios inovacijų strategijos būna ir kokia yra kiekvienos strategijos reikšmė. Kadangi rizika nuo inovacijų neatskiriama, straipsnyje yra išvardintos sąlygos, dėl kurių kyla rizika ir nustatyta, kaip skatinti protingą riziką. Straipsnyje paskutinė tema skirta inovacijų plėtojimo galimybėms Lietuvoje.lit
dc.description.abstractIn this article innovation meaning as well as influence on todays business is analised, various innovation processes are described, numerous authors‘ opinions are studied; some offers are provided in order to increase the process planning development. Also, this article introduces different authors‘ points of view on how to push forward innovations using marketing; described numerous innovation strategies and their meanings. Assuming that risk is undividable with innovation, there are terms listed which provide risk determination and motivate “clever“ risk. In this article the last theme is dedicated to innovation development opportunities in Lithuania.eng
dc.format.extentp. [1-6]
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleInovacijos ir verslas
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references10
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltInovacijos
dc.subject.ltInovacinė veikla
dc.subject.ltInovacijos versle
dc.subject.ltInovacijų marketingas
dc.subject.ltInovacijų rizika
dc.subject.ltInovacijų strategijos
dc.subject.ltInovacijų plėtojimas
dc.subject.ltInovacijos Lietuvoje
dc.subject.enInnovations
dc.subject.enInnovative activity
dc.subject.enInnovations in business
dc.subject.enInnovations marketing
dc.subject.enInnovations risk
dc.subject.enInnovation strategies
dc.subject.enInnovations development
dc.subject.enInnovations in Lithuania
dcterms.sourcetitle14-osios Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ 2011 metų teminės konferencijos "Verslas XXI amžiuje", įvykusios Vilniuje 2011 m. vasario 3 d., pranešimai
dc.publisher.nameVGTU Verslo vadybos fakultetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3983240


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record