Inovacijos ir verslas
Santrauka
Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, kaip pagerinti inovacinio proceso planavimą. Straipsnyje pateikiamos kelių autorių nuomonės apie tai, koks turi būti marketingas plėtojant inovacijas, aprašyta, kokios inovacijų strategijos būna ir kokia yra kiekvienos strategijos reikšmė. Kadangi rizika nuo inovacijų neatskiriama, straipsnyje yra išvardintos sąlygos, dėl kurių kyla rizika ir nustatyta, kaip skatinti protingą riziką. Straipsnyje paskutinė tema skirta inovacijų plėtojimo galimybėms Lietuvoje. In this article innovation meaning as well as influence on todays business is analised, various innovation processes are described, numerous authors‘ opinions are studied; some offers are provided in order to increase the process planning development. Also, this article introduces different authors‘ points of view on how to push forward innovations using marketing; described numerous innovation strategies and their meanings. Assuming that risk is undividable with innovation, there are terms listed which provide risk determination and motivate “clever“ risk. In this article the last theme is dedicated to innovation development opportunities in Lithuania.