• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Konferencijų publikacijos / Conference Publications
  • Konferencijų straipsniai / Conference Articles
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Konferencijų publikacijos / Conference Publications
  • Konferencijų straipsniai / Conference Articles
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

IBM intelligent miner for data and its employment in telecoms

Thumbnail
Data
2004
Autorius
Kulvietienė, Regina
Mamčenko, Jelena
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
As the market is getting more and more competitive in the telecoms industry today, companies realize that customers are their major assests and the focus should be on how to keep and expand the existing customer base. Identifying the chracteristics of customers is the core analysis activity to got a view of customers can be directly mapped into clear business strategies for Customer Relationship Management (CRM). By using data mining it is possible to get a customer segmentation model, to identify groups of customers with simiral chracteristic which will help to inderstand customers. Eventually, it will be used as the fundamental for customer analysis and marketing strategy deevelopment.
 
Duomenų gavybos metodai aprūpina priemonėmis ir technikomis, padeda atskleisti naujas situacijas, taip pat pasakyti kažką naujo ir apie pirkėjus (klientus). Pritaikant gavybą tam tikram verslui, galima padaryti atitinkamus sprendimus, pagrįstus tikromis žiniomis. Telekomunikacijų versle egzistuoja daugybė klausimų, į kuriuos galėtų atsakyti duomenų gavyba. Klientų duomenų kaupimas yra vienas iš vertingiausių turtų, kuriuio paremtas kiekvienas verslas. Duomenyse yra visų rūšių paslėpta informacija, kuri gali padaryti reikšmingus pakeitimus verslo procese ir sąveikaujant su klientais. Šiame straipsnyje buvo bandyta parodyti vieną iš daugybės problemų, kurios gali būti sprendžiamos naudojant šiuolaikinius duomenų gavybos metodus.
 
Paskelbimo data (metai)
2004
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/136414
Kolekcijos
  • Konferencijų straipsniai / Conference Articles [15192]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis