Akademinio jaunimo motyvacija studijuoti: teoriniai ir praktiniai aspektai
Date
2004Author
Ginevičius, Romualdas
Korsakienė, Renata
Stankevičienė, Asta
Metadata
Show full item recordAbstract
Pagrindinė šiuolaikinių specialistų rengimo kryptis – išmokyti juos ne tik prisitaikyti prie esamų gyvenimo ir veiklos sąlygų, bet ir įvaldyti socialinės kaitos situacijas bei kūrybiškai tobulinti tikrovę. Todėl pedagoginės sistemos funkcionavimo efektyvumas yra neatsiejamas nuo studento motyvacijos studijuoti, nuo tikėjimo sėkme, savo gebėjimais ir parama iš aplinkos. Nagrinėjami studentų motyvaciją lemiantys veiksniai: pasitikėjimas savimi, siekiami tikslai, savikontrolė ir aplinka. Straipsnio pradžioje aptariama motyvacijos sąvoka ir motyvaciją lemiantys veiksniai. Nagrinėjami akademinio jaunimo motyvacijos tyrimo rezultatai.