• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Matematinės statistikos metodų taikymas analizuojant variklių technines charakteristikas

Thumbnail
Data
2012
Autorius
Jasilionis, Aivaras
Nagurnas, Saulius
Melaika, Mindaugas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Automobilių gamintojai sukurtas degimo variklių valdymo programas pritaiko visiems automobilio judėjimo režimams ir tarp jų siekia optimalaus balanso. Tačiau tuomet automobilis nė vienu režimu nerealizuoja tinkamiausių būtent tam režimui parametrų, todėl labai populiarėja valdymo programos perprogramavimas. Straipsnyje trumpai apžvelgiamos kryptys, kuriomis tobulinami valdymo programų kūrimo metodai. Taip pat pagal eksperimentinių tyrimų metu surinktus duomenis pateikti sudaryti variklio išvystomos galios ir sukimo momento padidėjimo matematinės statistikos modeliai. Sudarant šiuos modelius, nustatytos minimalios ir maksimalios galios ir sukimo momento padidėjimo reikšmės, apskaičiuotos vidutinės reikšmės bei vidutiniai kvadratiniai nuokrypiai, parinkti teoriniai nagrinėjamų duomenų pasiskirstymo dėsniai. Sudaryti matematinės statistikos modeliai leidžia prognozuoti galios ir sukimo momento padidėjimo reikšmės patekimo į tam tikrą intervalą tikimybes.
 
For the development of new models, automobile manufacturers are trying to come up with optimal software for engine control in all movement modes. However, in this case, a vehicle cannot reach outstanding characteristics in none of them. This is the main reason why modifications in engine control software used for adapting the vehicle for driver’s needs are becoming more and more popular. The article presents a short analysis of development trends towards engine control software. Also, models of mathematical statistics for engine power and torque growth are created. The introduced models give an opportunity to predict the probabilities of engine power or torque growth after individual reprogramming of engine control software.
 
Paskelbimo data (metai)
2012
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/138165
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis