Nuotolinių studijų kokybės ir efektyvumo didinimas
Date
2004Author
Zavadskas, Edmundas Kazimieras
Trinkūnas, Vaidotas
Gorbunova, Lina
Metadata
Show full item recordAbstract
Jau nuo 1999 m. Vilniaus Gedimino technikos universitete suteikiama galimybė studijuoti nuotoliniu būdu. Siekiant populiarinti nuotolines studijas bei didinti jų efektyvumą ir kokybę, 2001 m. VGTU buvo įsteigtas Nuotolinių studijų centras. Tarp VGTU pedagoginio personalo buvo atlikta apklausa. Pateikiamoje anketoje surašytos paslaugos, kurias Nuotolinių studijų centras teikia šiuo metu ar planuoja teikti ateityje. Respondentų buvo prašoma pažymėti tas paslaugas, kurios, jų nuomone, būtų aktualios užsiimantiems nuotolinių studijų teikimu ar planuojantiems tuo užsiimti. Nuotolinės studijos gali būti organizuotos remiantis keturiais nuotolinių studijų modeliais. Pateikiama modelių detali analizė. Nuotolinių studijų kursų kokybė vertinama remiantis tokiais aspektais: kurso struktūra, studentų įvertinimas, pagalba besimokančiajam, mokymosi bendruomenė, pedagoginė praktika, technologijų panaudojimas. Toliau pateikiama detali kursų kokybės analizė. For this purpose we have developed a distant learning course quality model and presented a distant learning material quality evaluation strategy. A distant learning course is evaluated by the following aspects: course structure, students' evaluation, user help, learning community, teaching practice, use of technologies.