Human resources management oriented to customer loyalty expression in Lithuanian organizations
Santrauka
One way to differentiate organization in today’s knowledge-based economy field, human resources management oriented to employees and more specifically – to the promotion of their loyalty, thus ensuring the growth of customer loyalty is analysed in this paper. Theoretical assumptions of human resources management orientation to customer loyalty promotion and results of empirical survey are presented. Results of this survey show that main activities applied to promote customer loyalty were adaptation, selection and compensation together with protection. Straipsnyje analizuojamas vienas iš organizacijos diferenciacijos būdų šiuolaikinėje žiniomis grįstoje ekonomikoje – žmogiškųjų išteklių vadyba, orientuota į darbuotojus, tiksliau – į jų lojalmo skatinimą, taip užtikrinant vartotojų lojalumo didėjimą. Pristatomos teorinės žmogiškųjų išteklių vadybos orientavimo į vartotojų lojalumo skatinimą prielaidos bei empirinio tyrimo rezultatai. Tyrimo rezultatai parodė, kad Lietuvos organizacijos labiausiai vartotojų lojalumą skatina per adaptavimo, atrankos bei kompensavimo ir apsaugos veiklas.