Kalbinės veiklos rūšių tarpusavio sąveikos reikšmė mokant užsienio kalbų
Santrauka
Kalbos mokymo ir mokymosi aspektai bei tikslai, kurie siejami su besimokančiojo ir visuomenės, kurioje jis gyvena, porekiais, orientuoja ne tik į šios dienos, bet ir ateities porekius, nes įgytomis žiniomis naudojamasi visą gyvenimą. Kalbų mokymasis – tai sąmoningas, visą gyvenimą besitęsiantis procesas. Daug reikšmės mokant(-is) užsienio kalbų turi kalbinės veiklos rūšių tarpusavio sąsajų išmanymas. Nustatyta, kad keturių kalbinės veiklos rūšių (skaitymo, rašymo, kalbėjimo ir supratimo iš klausos) mokėjimai ir įgūdžiai įgyjami lengviau ir greičiau, jeigu ugdymo metu jie yra tarpusavyje susiję ir veikia vienas kitą.