Transporto inžinerijos specialistų rengimo kolegijose dabartinės tendencijos
Santrauka
Straipsnyje aptariamas technikos kolegijų identitetas šalies aukštųjų mokyklų hierarchijoje ir studentų ugdymo pakopų sistemoje. Pabrėžiama, kad aukštųjų mokyklų dėstytojai turi būti tyrėjais arba kūrėjais. Technikos kolegijų misija - ugdyti inžinierius ir lavinti platesnės erudicijos asmenybes. Gvildenama technikos kolegijų dėstytojų ES šalyse labiausiai paplitusių užsienio kalbų mokėjimo problema. Aprašyta tradicinių mokymo metodų raida ir nagrinėjamas kompiuterių panaudojimo veiksmingumas transporto inžinerijos rengimo procese. Pabaigoje pateikiamos išvados. Identity of technical colleges in Lithuanian education schools' hierarchy and in whole education levels system is described in this paper. Necessity for teachers to be researchers or creators, especially for teachers of transport engineering speciality, is emphasised. Missino of technical colleges is to form wide erudition personalities. Poor colleges' teachers' knowledge of European Union countries most common languages is obstacle productively to take part in the international projects and interships. Short history of development training methods is presented. Using of modern educational means (computers and their network) in engineering studies process is discussed. Finally, basic conclusions are given.