• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prekinių vagonų pakabos parametrų įtakos važiavimo tolygumui tyrimas

Thumbnail
Data
2014
Autorius
Balevičius, Vytautas
Steišūnas, Stasys
Bureika, Gintautas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjama viena pagrindinių vagono dinamikos savybių – važiavimo tolygumas. Riedmenų važiavimo tolygumas vertinamas jų masių svyravimo proceso ir kėbulo vibracijų parametrais. Vagonui važiuojant bėgių kelio nelygumais, sužadinami priverstiniai kėbulo, pakabos ir važiuoklės elementų svyravimai. Programiniu paketu „Universal Mechanism“ sumodeliuotas prekinio keturašio vagono važiavimas keliu, kuriame yra bėgių vertikalių ir skersinių nelygumų. Nustatyta vagono kėbulo svyravimų amplitudžių priklausomybė nuo bėgių kelio nelygumų bei vertikaliųjų ir skersinių pakabos parametrų. Straipsnyje nagrinėjama vagono pakabos parametrų ir stabilumo nuriedėjimui nuo bėgių priklausomybė, kintant vagono masei. Pabaigoje pateiktos išvados.
 
The paper analyses the running smoothness of the rolling-stock as the main feature of wagon dynamics. The running smoothness of the freight wagon is evaluated considering the parameters of vibrations and the oscillation process. During the process of wagon running on the track, the forced oscillations of the elements of the body, chassis and suspension are excited. Four-axle freight wagon movement down the track taking into account the given vertical and lateral irregularities has been simulated using software package “Universal Mechanism”. The dependencies of the oscillation amplitudes of the wagon body on track irregularities and vertical and lateral suspension settings have been defined. The dependencies of wagon suspension settings and derailment stability on changes in the wagon mass have been examined in the paper. Finally, basic conclusions have been given.
 
Paskelbimo data (metai)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147543
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis