• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mokinių agresyvaus elgesio prieš mokytojus priežastys, dažnis, formos ir prevencija : mokinių, mokytojų ir tėvų vertinimas =

Thumbnail
Date
2012
Author
Pruskus, Valdas
Tuzienė, Gerda
Metadata
Show full item record
Abstract
Atliekant mokinių agresyvaus elgesio prieš mokytojus raiškos mokykloje analizę pasitelktas Alfredo Schutzo fenomenologijos teorijos aiškinimas, kalbantis apie tris skirtingus socialinio žinojimo epistemologinius lygius. Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo duomenimis, atskleidžiami veiksniai ir motyvai, skatinantys mokinių agresyvumą miesto ir kaimo skirtingų tipų (pradinės, pagrindinės ir vidurinės (gimnazijos) ir profilių (menų ir technologinio) mokyklose. Analizuojamas mokinių bendramokslių agresyvaus elgesio prieš mokytojus vertinimas ir pačių mokytojų požiūris į tai. Atskleidžiamas mokytojų, mokinių ir jų tėvų požiūris į mokykloje taikomas prevencines priemones ir pasiūlymai siekiant didinti jų efektyvumą.
 
While carrying out the analysis of expression of pupils’ aggressive behaviour against teachers there has been referred to the explanation of the Alfred Schutz phenomenology theory having three different epistemological levels of social knowledge. On the basis of the carried out research there are disclosed factors and reasons motivating the aggression of pupils in different kinds of urban and rural schools (primary, basic, secondary (gymnasium) and profiled teaching schools (art and technologies). There is analysed the peers’ evaluation of aggressive behaviour against teachers and the attitude of the teachers themselves. There is also disclosed the attitude of teachers, pupils and their parents towards the preventive measures applied at schools and their proposals in order to increase their efficiency.
 
Issue date (year)
2012
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/148236
Collections
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister