Show simple item record

dc.contributor.authorKocai, Elena
dc.contributor.authorBurvytė, Sigita
dc.date.accessioned2023-09-18T20:36:00Z
dc.date.available2023-09-18T20:36:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1392-9569
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151221
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojama benamių vaikų ir jų tarpasmeninės komunikacijos su artimiausia aplinka trikdžiai, kurie prisideda prie jų mokymo(si) mokykloje problemų. Keliama prielaida, kad konfliktiški santykiai su tėvais (globėjais), nepriežiūra šeimoje ir neskatinimas mokytis bei negatyvi aplinka, pasireiškianti mokyklos bendruomenėje, gali skatinti benamių vaikų ankstyvąjį pasitraukimą iš švietimo sistemos, taip kartu dar labiau gilinant vaikų socia­linę atskirtį. Manoma, kad būtent švietimas ir išsimokslinimas yra pagrindinis prevencinis benamystės mechanizmas, suteikiantis jaunam žmogui daugiau gebėjimų ir efektyvios savi­realizacijos bei gyvenimo kokybės gerinimo galimybių.lit
dc.description.abstractThe article analyzes the disorders of homeless children and their interpersonal communication with the immediate environment, which contribute to their problems of learning or teaching at school. It is hypothesized that conflicting relationships with parents or guardians, neglect in the family and discouragement to learn, or negative environment in the school community may encourage early school leaving of homeless children, at the same time deepening their social exclusion. It is believed that education and training are the main preventive mechanisms of homelessness, providing young people more skills and opportunities for effective self­realization and improving the quality of life in general.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 21-35
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.relation.isreferencedbyHumanities Source
dc.relation.isreferencedbyHumanities International Index
dc.source.urihttps://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/126840/3/ISSN2351-6011_2020_V_54_2.PG_21-35.pdf
dc.source.urihttps://www.vdu.lt/cris/handle/20.500.12259/126840
dc.titleBenamių vaikų edukacijos barjerai tarpasmeninės komunikacijos kontekste: teoriniai aspektai
dc.title.alternativeBarriers to the education of homeless children in the context of interpersonal communication: theoretical aspects
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsŽurnale skelbiama medžiaga vadovaujantis Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License. Žurnalas licencijuojamas naudojant CC_BY_SA licenciją, kuri leidžia kitiems platinti, keisti ir kurti naujus kūrinius net ir komerciniais tikslais, nurodant pradinio kūrinio autorius.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – ShareAlike – 4.0 International
dcterms.references41
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVytauto Didžiojo universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.studydirectionJ10 - Komunikacija / Communication
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltbenamiai vaikai
dc.subject.lttarpasmeninė komunikacija
dc.subject.ltedukacija (švietimas)
dc.subject.ltžmogiškasis kapitalas
dc.subject.enhomeless children
dc.subject.eninterpersonal communication
dc.subject.eneducation
dc.subject.enhuman capital
dcterms.sourcetitleSocialinis ugdymas
dc.description.issueNr. 2
dc.description.volumet. 54
dc.publisher.nameVDU Švietimo akademija
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15823/su.2020.54.2
dc.identifier.elaba80741044


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record