Geležinkelių bėgių defektų tyrimų problemos
Santrauka
Geležinkelių bėgiai yra sistemingai tikrinami naudojant įvairius neardomų elementų vertinimo metodus. Peržiūrint kompiuterines linijinių defektoskopijų programos bylas pastebėta, kad defektoskopas kartais nefiksuoja defekto signalo. Jutikliai veikiami įvairių aplinkos veiksnių, gali išsijudinti iš vietos. Dėl šios priežasties defektų parametrai gali būti iškraipyti arba nustatyti su paklaida (defekto parametrus gali rodyti mažesnius, kitame gylyje nei jie yra). Straipsnyje pateikiami surinkti geležinkelių bėgių defektų augimo duomenys, panaudoti skaičiuojant lenkimo įtempimus. Rail tracks are sistematically checked using various assessment methods whitch do not require disassembly. Reviewing the files of computer linear defectoscopy programmes it was noted that sometimes blocks of defectoscope do not record defect signal. The sensors are exposed to various environmental factors, may rouse out of place. For this reason, the defect parameters may be distorted or evaluated with error (defect parameters may be shown smaller, in a different depth than they are). The article presents collected data of rail defects increase, which were used to calculate intensions of flexure.