Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorŽygienė, Rasa
dc.contributor.authorBogdevičius, Paulius
dc.date.accessioned2023-09-18T20:39:43Z
dc.date.available2023-09-18T20:39:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1822-4652
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030321
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151677
dc.description.abstractGeležinkelių bėgiai yra sistemingai tikrinami naudojant įvairius neardomų elementų vertinimo metodus. Peržiūrint kompiuterines linijinių defektoskopijų programos bylas pastebėta, kad defektoskopas kartais nefiksuoja defekto signalo. Jutikliai veikiami įvairių aplinkos veiksnių, gali išsijudinti iš vietos. Dėl šios priežasties defektų parametrai gali būti iškraipyti arba nustatyti su paklaida (defekto parametrus gali rodyti mažesnius, kitame gylyje nei jie yra). Straipsnyje pateikiami surinkti geležinkelių bėgių defektų augimo duomenys, panaudoti skaičiuojant lenkimo įtempimus.lit
dc.description.abstractRail tracks are sistematically checked using various assessment methods whitch do not require disassembly. Reviewing the files of computer linear defectoscopy programmes it was noted that sometimes blocks of defectoscope do not record defect signal. The sensors are exposed to various environmental factors, may rouse out of place. For this reason, the defect parameters may be distorted or evaluated with error (defect parameters may be shown smaller, in a different depth than they are). The article presents collected data of rail defects increase, which were used to calculate intensions of flexure.eng
dc.format.extentp. 175-180
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.subjectTD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management
dc.titleGeležinkelių bėgių defektų tyrimų problemos
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references7
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltUltragarsinis defektoskopas
dc.subject.ltDefektas
dc.subject.ltBėgis
dc.subject.ltMetalo įtempimai
dc.subject.enUltrasonic defectoscope
dc.subject.enDefect
dc.subject.enRail
dc.subject.enMetal surface
dcterms.sourcetitleTechnologijos mokslo darbai Vakarų Lietuvoje. [D.] VIII, 2012 m. gegužės mėn. 18 d. : [mokslinė konferencija]
dc.publisher.nameKlaipėdos universiteto leidykla
dc.publisher.cityKlaipėda
dc.identifier.elaba8659201


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą