Mados ir asmens individualumo raiška šiuolaikinėje vartotojiškoje visuomenėje
Santrauka
Straipsnyje nagrinėjamas mados vaidmuo kūrybinėse industrijose (KI), jos sąvoka ir paplitimas vartotojų visuomenėje. Analizuojama vartojimo kultūros raida ir jos santykis su mada, taip pat mados ir stiliaus terminai, jų reikšmė. Pateikiamos teoretikų įžvalgos ir svarstymai apie vartotojišką visuomenę ir individualumo paieškas madoje. Mados industrijos kuriamos produkcijos vartojimas visuomenės gyvenime pateikiamas kaip įvairialypis ir sudėtingas reiškinys, kuris su tam tikra simboline ir neverbaline kalba komunikuoja apie tam tikras savo reikšmes ir įtaką vartotojui, jų grupėms. The article deals with the concept of creative industries, fashion and its prevalence among consumer society. It analyzes the evolution of consumer culture and its relationship with fashion as well as fashion and style concept of value. The article represents theorist’s insight and reflection on the consumer society and the search for individuality in vogue. Also it reviews the role of fashion in the consumer society as diverse and complex phenomenon, which with the certain character and non-verbal language communicates about some of their values and their impact on the user and groups.