Dabar rodomi įrašai 41-60 iš 1409

    • Organizacinių pokyčių vertinimas diegiant finansų apskaitos informacinę sistemą 

      Oškutienė, Roma (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Sėkminga organizacijos plėtra neįsivaizduojama be naujausių informacinių technologijų diegimo. Tad straipsnyje apžvelgta informacinių technologijų įtaka organizacijai, jos valdymo struktūrai. Apžvelgta organizacijos personalo ...
    • Įmonės žinių bazės formavimo aspektai 

      Kalibataitė, Gražina (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Siekiant prisitaikyti prie šiuolaikinio verslo sąlygų, būtina vieningai valdyti visus įmonės informacinius procesus, resursus, o pačioje įmonėje bei bendraujant su verslo partneriais neišvengiamai reikia dalintis žiniomis. ...
    • CRM programinės įrangos nauda recesiniu laikotarpiu 

      Jaruševičiūtė, Vaiva; Ginavičienė, Jurgita (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra nagrinėjama CRM programinė įranga, kas tai yra, į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis programinę įrangą, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint efektyviai išnaudoti recesiniu laikotarpiu. Straipsnyje ...
    • Virusinė rinkodara 

      Ivanova, Irina; Ginavičienė, Jurgita (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra analizuojami virusinės rinkodaros diegimo elementai. Nagrinėjamos pagrindinės virusinės rinkodaros koncepcijos, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint įdiegti tokią strategiją ir kaip ją naudoti efektyviai. ...
    • Elektroninis marketingas ir reklama internete 

      Glebik, Tatjana (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo ...
    • Rinkodara socialiniuose tinklapiuose 

      Fedorovičius, Julianas; Davidavičienė, Vida (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei ...
    • Inovacijos ir verslas 

      Dadayan, Arminė (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, ...
    • Nekilnojamojo turto agento profesinės rizikos vertinimas 

      Trinkūnas, Vaidotas; Slušnys, Gediminas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Sparčiai didėjant informacijos srautams, auga darbo intensyvumas. Per vieną darbo valandą nekilnojamojo turto agentui reikia atlikti daug daugiau operacijų nei bet kada anksčiau. Tai didina nekilnojamojo turto agento ...
    • Darnaus vystymo(si) esmėvoka 

      Sragauskas, Tomas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Diskusijos apie žmonių tarpusavio santykius ir santykius su aplinka gana sudėtingos, daugialypės, tarpdisciplininės bei sunkiai sprendžiamos. Remiantis kibernetikos mokslo atrastu, egzistencinę gyvybės esmę sudarančiu ...
    • Ilgalaikių bedarbių karjeros projektavimas 

      Rasimavičiūtė, Laima (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Ilgalaikiai bedarbiai – tai pakankamai didelė ir viena iš labiausiai pažeidžiamų gyventojų grupių, kuri ne visada objektyviai suvokia savo padėtį darbo rinkoje. Dažniausiai žemas ilgalaikių bedarbių išsilavinimo lygis, ...
    • Kompetencijos vaidmuo priimant inovatyvius sprendimus tarptautinėse organizacijose 

      Švelnikaitė, Rasa (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Analizuojamos teorijos ir sąvokos, apibrėžiančios kompetencijos vaidmenį organizacijose. Nagrinėjama problematika – vadovo kompetencijos svarba ir įtaka priimant inovatyvius sprendimus. Palyginamos mokslinių straipsnių tyrimų ...
    • The significance of marketing for logistics internationalization strategies’ 

      Sokolnikaitė, Rugilė (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      The article presents the view of logistics internationalization under the basis of marketing influence. Transport is a connecting–link between manufacturer and customer. And marketing is one of the aspects that affect ...
    • Tarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtra 

      Simanaitytė, Jovita (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Bendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo ...
    • Prekės ženklo įtaka organizacijos pelningumui 

      Petrauskaitė, Eglė (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Prekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui ...
    • Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros problemos 

      Kravčun, Eleonora (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje nagrinėjama problematika yra susijusi su Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros kliūtimis, kur aptariami smulkaus ir vidutinio verslo nustatymo kriterijai bei reikšmė šalies ekonomikos ...
    • Macroeconomic variables and its causality between stock market prices during worldwide financial crisis: Lithuanian case 

      Vetrov, Jaroslav (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      It is often claimed that stock prices are determined on the basis of some key macroeconomic indicators. That means that macro-economic factors may influence investors' decisions to invest and motivates many researchers ...
    • Aplinkosaugos vadybos sistemų – EMAS ir ISO 14001 standarto analizė 

      Stepanovas, Artūras; Šiaučiūnaitė, Edita (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje analizuojama aplinkos apsaugos vadybos sistemos poreikis organizacijose, kokie šiandieninės visuomenės iššūkiai skatina diegti naujas technologijas, tausoti turimus gamtos išteklius, gerinti organizacijos ...
    • Migracijos proceso veiksnių tyrimas 

      Ševčenkaitė, Kristina; Sūdžius, Vytautas Pranas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje aptariamos pagrindinės darbo jėgos migracijos teorijos, pagal kurias yra nustatomi ir analizuojami pagrindiniai veiksniai, kurie daro poveikį migracijos procesams (mikroekonominiai, makroekonominiai ir ...
    • Aspects of liquidity risk management: case of Lithuanian commercial banks 

      Mencaitė, Evelina (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Since commercial banks mostly operate with borrowed financial resources and financial crisis turmoil had a major influence on banking sector, precise understanding and management of the liquidity risk is obligatory for ...
    • Įmonės rodiklių pritaikomumas nustatant investicinį patrauklumą: teorinis aspektas 

      Geižutienė, Lilija; Sūdžius, Vytautas Pranas (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Nagrinėjama įmonės veiklos vertinimo problema potencialaus investuotojo požiūriu: kaip nepasimesti pateikiamų veiklos vertinimo rodiklių aibėje, kaip suprasti jų reikšmę iš investicinio patrauklumo pozicijų. Trumpai išdėstyti ...