• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Browsing 10th International Scientific Conference “Business and Management 2018” by Institution 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 10th International Scientific Conference “Business and Management 2018”
  • Browsing 10th International Scientific Conference “Business and Management 2018” by Institution
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 10th International Scientific Conference “Business and Management 2018”
  • Browsing 10th International Scientific Conference “Business and Management 2018” by Institution
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing 10th International Scientific Conference “Business and Management 2018” by Institution "Czestochowa University of Technology"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Rūšiuoti pagal:

Rūšiuoti:

Rezultatai:

Dabar rodomi įrašai 1-2 iš 2

  • Antraštė
  • išleidimo data
  • pateikimo data
  • didėjimo tvarka
  • mažėjimo tvarka
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Contemporary quality management model of professional services in B2C and B2B systems cooperation 

      Klimecka-Tatar, Dorota (10th International Scientific Conference “Business and Management 2018”, 2018)
      In the paper the method for assessing the quality of professional services in the B2C (business to customer) and B2B (business to business) systems has been presented. The quality evaluation is analyzed according to ...
    • Methods of service quality assessment – preliminary results of survey for enterprises 

      Ingaldi, Manuela (10th International Scientific Conference “Business and Management 2018”, 2018)
      There are many service enterprises on the market, which offers different type of services practically every day. Quality assessment of such services is very difficult. There are many methods that can be used in such a ...

       

       

      Naršyti

      Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

      Asmeninė paskyra

      PrisijungtiRegistruotis