dc.rights.license | Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence | en_US |
dc.contributor.author | Kaveckas, Ignas | |
dc.contributor.author | Vaitkus, Audrius | |
dc.date.accessioned | 2024-06-14T10:38:03Z | |
dc.date.available | 2024-06-14T10:38:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-03-04 | |
dc.identifier.issn | 2029-7157 | en_US |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154467 | |
dc.description.abstract | Nowadays all newly paved asphalt layers are assessed and controlled by conventional destructive methodology, which does not provide data on real-time for contractors and customers. The purpose is to evaluate the methodologies used for the automated registration of quality parameters of asphalt layer installation and the possibilities for their usage. An experimental study of asphalt pavement compaction was performed, and the data obtained show the limited reliability of automated methods. A survey of specialists showed that 3 out of 8 contractors use automated registration technologies in their daily construction work. The implementation of a bonus system or lower costs of these technologies would ensure a significantly higher involvement of contractors, and automated registration technologies would significantly improve the quality of road construction but are currently too expensive to use without additional incentives. The lack of competence of technical operators of mechanisms and an unpreprared legal basis framework are the main disadvantages. | en_US |
dc.description.abstract | Šiais laikais visi naujai pakloti asfalto sluoksniai yra vertinami ir kontroliuojami įprastiniu ardančiuoju, duomenų nesuteikiančiu būdu, t. y. realiu laiku. Tankinimo ir temperatūros registravimo sistemos šiuo metu yra labiausiai pažengusios, bet vis dar testavimo stadijose. Šiaurės Europos šalys pristatė premijų sistemos metodiką, skatinančią rangovus naudotis automatizuotomis registravimo sistemomis bei didinti atliekamų darbų kokybę. Atliktas eksperimentinis pakloto asfalto sutankinimo tyrimas, kurio metu gauti duomenys, palyginti su ardančiųjų bandymų rezultatais, rodo ribotą automatizuotų metodų patikimumą. Specialistų apklausa parodė, kad 3 iš 8 rangovų kasdieniuose statybos darbuose naudoja automatizuoto registravimo technologijas. Specialistai teigia, kad ženkliai didesnį rangovų įsitraukimą laiduotų premijų sistemos įdiegimas arba mažesni minėtų technologijų kaštai. Respondentų nuomone, automatizuotos registracijos technologijos žymiai padidintų kelių tiesimo kokybę, tačiau šiuo metu jos yra per brangios naudoti be papildomo skatinimo. | lt |
dc.format.extent | 6 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.language.iso | lt | lt |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154318 | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154329 | en_US |
dc.rights | Attribution 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.source.uri | https://vilniustech.lt/jmk-darni-aplinka/konferenciju-archyvas/363201 | en_US |
dc.subject | asphalt layer | en_US |
dc.subject | asphalt pavement | en_US |
dc.subject | asphalt paving | en_US |
dc.subject | automated registration | en_US |
dc.subject | quality parameters | en_US |
dc.subject | asfalto sluoksnis | lt |
dc.subject | asfalto danga | lt |
dc.subject | asfalto klojimas | lt |
dc.subject | automatizuotas registravimas | lt |
dc.subject | kokybiniai parametrai | lt |
dc.title | Analysis of asphalt pavement construction quality parameters automated registration systems | en_US |
dc.title.alternative | Asfalto dangos įrengimo kokybės parametrų automatizuotų registravimo sistemų analizė | lt |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.alternative | Kelių ir miestų inžinerija / Road and Urban Engineering | en_US |
dcterms.dateAccepted | 2024-03-18 | |
dcterms.issued | 2024-06-14 | |
dcterms.license | CC BY | en_US |
dcterms.references | 22 | en_US |
dc.description.version | Taip / Yes | en_US |
dc.type.pubtype | P1c - Straipsnis konferencijos darbų leidinyje kitoje DB / Paper in conference publication in other DB | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas / Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | en_US |
dc.contributor.department | Kelių katedra / Department of Roads | en_US |
dcterms.sourcetitle | Darni aplinka: 27-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Sustainable Environment: 27th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania" | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094763595 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | lt |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | lt |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |
dc.date.firstonline | 2024-06-14 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.3846/da.2024.014 | en_US |