Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorKaveckas, Ignas
dc.contributor.authorVaitkus, Audrius
dc.date.accessioned2024-06-14T10:38:03Z
dc.date.available2024-06-14T10:38:03Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-03-04
dc.identifier.issn2029-7157en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154467
dc.description.abstractNowadays all newly paved asphalt layers are assessed and controlled by conventional destructive methodology, which does not provide data on real-time for contractors and customers. The purpose is to evaluate the methodologies used for the automated registration of quality parameters of asphalt layer installation and the possibilities for their usage. An experimental study of asphalt pavement compaction was performed, and the data obtained show the limited reliability of automated methods. A survey of specialists showed that 3 out of 8 contractors use automated registration technologies in their daily construction work. The implementation of a bonus system or lower costs of these technologies would ensure a significantly higher involvement of contractors, and automated registration technologies would significantly improve the quality of road construction but are currently too expensive to use without additional incentives. The lack of competence of technical operators of mechanisms and an unpreprared legal basis framework are the main disadvantages.en_US
dc.description.abstractŠiais laikais visi naujai pakloti asfalto sluoksniai yra vertinami ir kontroliuojami įprastiniu ardančiuoju, duomenų nesuteikiančiu būdu, t. y. realiu laiku. Tankinimo ir temperatūros registravimo sistemos šiuo metu yra labiausiai pažengusios, bet vis dar testavimo stadijose. Šiaurės Europos šalys pristatė premijų sistemos metodiką, skatinančią rangovus naudotis automatizuotomis registravimo sistemomis bei didinti atliekamų darbų kokybę. Atliktas eksperimentinis pakloto asfalto sutankinimo tyrimas, kurio metu gauti duomenys, palyginti su ardančiųjų bandymų rezultatais, rodo ribotą automatizuotų metodų patikimumą. Specialistų apklausa parodė, kad 3 iš 8 rangovų kasdieniuose statybos darbuose naudoja automatizuoto registravimo technologijas. Specialistai teigia, kad ženkliai didesnį rangovų įsitraukimą laiduotų premijų sistemos įdiegimas arba mažesni minėtų technologijų kaštai. Respondentų nuomone, automatizuotos registracijos technologijos žymiai padidintų kelių tiesimo kokybę, tačiau šiuo metu jos yra per brangios naudoti be papildomo skatinimo.lt
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.language.isoltlt
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicusen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154318en_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154329en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttps://vilniustech.lt/jmk-darni-aplinka/konferenciju-archyvas/363201en_US
dc.subjectasphalt layeren_US
dc.subjectasphalt pavementen_US
dc.subjectasphalt pavingen_US
dc.subjectautomated registrationen_US
dc.subjectquality parametersen_US
dc.subjectasfalto sluoksnislt
dc.subjectasfalto dangalt
dc.subjectasfalto klojimaslt
dc.subjectautomatizuotas registravimaslt
dc.subjectkokybiniai parametrailt
dc.titleAnalysis of asphalt pavement construction quality parameters automated registration systemsen_US
dc.title.alternativeAsfalto dangos įrengimo kokybės parametrų automatizuotų registravimo sistemų analizėlt
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeKelių ir miestų inžinerija / Road and Urban Engineeringen_US
dcterms.dateAccepted2024-03-18
dcterms.issued2024-06-14
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references22en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.type.pubtypeP1c - Straipsnis konferencijos darbų leidinyje kitoje DB / Paper in conference publication in other DBen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas / Vilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineeringen_US
dc.contributor.departmentKelių katedra / Department of Roadsen_US
dcterms.sourcetitleDarni aplinka: 27-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Sustainable Environment: 27th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763595en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetaslt
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvalt
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.date.firstonline2024-06-14
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/da.2024.014en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence