• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Browsing Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2013 by Institution 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2013
  • Browsing Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2013 by Institution
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2013
  • Browsing Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2013 by Institution
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2013 by Institution "Cracow University of Economics"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Rūšiuoti pagal:

Rūšiuoti:

Rezultatai:

Dabar rodomi įrašai 1-2 iš 2

  • Antraštė
  • išleidimo data
  • pateikimo data
  • didėjimo tvarka
  • mažėjimo tvarka
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Models of the emergence and diffusion of mass customization 

      Walczak, Maciej (Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2014)
      Mass customization is a contemporary strategy to satisfy customer needs. The connection of product fit to individual customer needs (specific to the craft production) with price typical for mass production is the assumption ...
    • The Visegrad Group Countries – changes in intra-industry competitiveness of their economies during the world financial and economic crisis 

      Molendowski, Edward (Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2014)
      This article contributes to the discussion on changes in intra-industry competitiveness of the economies of the Visegrad Group countries during the crisis. It attempts to prove the thesis that in the case of the analyzed ...

       

       

      Naršyti

      Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

      Asmeninė paskyra

      PrisijungtiRegistruotis