Show simple item record

dc.contributor.authorChatkevič, Beata
dc.date.accessioned2024-11-15T13:03:12Z
dc.date.available2024-11-15T13:03:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155684
dc.description.abstractIntensyvėjanti konkurencija automobilių rinkoje bei naujų automobiliais prekiaujančių įmonių kūrimasis skatina automobiliais prekiaujančias įmones domėtis, kaip parengti gerą marketingo strategiją, kokius etapus pereiti, norint išsirinkti sau tinkamiausią strategiją, taip sukuriant konkurencinius pranašumus, ir pirmauti, arba bent būti viena iš pirmaujančių, automobilių versle. Pagrindinis straipsnio tikslas – išanalizuoti marketingo strategijų rengimo proceso teorines nuostatas ir principus, parengti marketingo strategijos rengimo teorinį modelį, taikytiną prekyboje naujais lengvaisiais automobiliais. Remiantis atlikta skirtingų autorių literatūros šaltinių analize, įvairiais moksliniais straipsniais, išnagrinėta marketingo strategijų samprata, palyginta skirtingų marketingo mokyklų siūlomi marketingo strategijos rengimo modeliai, aprašoma elektroninio marketingo reikšmė naujų automobilių rinkoje veikiančioms įmonėms. Remiantis išanalizuota ir susisteminta literatūros analize straipsnyje pateikiamas sudarytas marketingo strategijos rengimo modelis, skirtas naujais automobiliais prekiaujančioms įmonėms. Modelio aprobavimui praktikoje pateikiami marketingo tyrimai, kurie turi būti atlikti.en_US
dc.description.abstractWith the competitiveness in cars‘market becoming more intense and with new companies emerging, car selling firms are encouraged to inquire how to frame a good marketing strategy, which stages it is required to go through in order to choose the one that suits company the best. As a consequence, all the factors mentioned create competitive advantages for the company and help it to be a leader or at least one of the leading companies in cars‘market. The main purpose of this article is to analyze theoretical background and principles of framing marketing strategies, to prepare a theoretical model of forming a marketing strategy, which can be applied to car commerce. Referring to the analysis of different authors’ pieces of literature, different scientific articles, an analyzed concept of marketing strategies, having compared marketing strategy models’ forming offered by multiple marketing schools, the importance of electronic marketing for the companies selling new cars is described. Referring to analyzed and systematized literature review, the article contains a created marketing strategy model, designed for the companies selling new cars. In order for the model to be approved a marketing research needs to be undertaken.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/9en_US
dc.subjectmarketingo strategijaen_US
dc.subjectstrategijos modelisen_US
dc.subjectmarketingo tyrimaien_US
dc.subjecte - marketingasen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectstrategy modelen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.titleMarketingo strategijos plėtojant prekybą lengvaisiais automobiliaisen_US
dc.title.alternativeMarketing strategies developing in the automobile tradeen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2012-04-02
dcterms.references15en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn9786094570957en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record