Show simple item record

dc.contributor.authorKuzminskaitė, Monika
dc.date.accessioned2024-11-18T13:47:53Z
dc.date.available2024-11-18T13:47:53Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155713
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamas vartotojų elgsenos modeliavimas prekybos pramoninės energetikos įranga ir įrengimais versle, prioritetą teikiant santykių marketingui. Apibūdinama verslas verslui marketingo samprata, aprašyta santykių marketingo reikšmė verslas verslui rinkoje, išanalizuota ir susisteminta mokslinė metodinė literatūra, skirta verslas verslui vartotojo elgsenos modeliavimo tematikai.en_US
dc.description.abstractThe article thesis analyzes the consumer behavior of industrial energy equipment sales business, the priority being on relationship marketing. The article defines conception of business-tobusiness marketing, describes significance of relationship marketing in business-to-business market, analyzes and systemizes scientific methodical literature dedicated to the topic of business-to-business consumer behavior.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/20en_US
dc.subjectmarketingo komplekso elementaien_US
dc.subjectmarketingo tyrimaien_US
dc.subjectprekybos pramoninės energetikos įranga ir įrengimais verslasen_US
dc.subjectsantykių marketingasen_US
dc.subjectverslas verslui marketingasen_US
dc.subjectverslas verslui vartotojų elgsenos modeliavimasen_US
dc.subjectelements of marketing complexen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing decisionsen_US
dc.subjectindustrial energy equipment sales businessen_US
dc.subjectrelationship marketingen_US
dc.subjectmodels of business-to-business transactionsen_US
dc.titleVartotojų elgsena prekyboje pramonine energetikos įrangaen_US
dc.title.alternativeConsumer behaviour on the trade-based business of industrial energy equipmenten_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2012-04-02
dcterms.references21en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn9786094570957en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record