dc.contributor.author | Maslauskaitė, Vaiva | |
dc.contributor.author | Griškevičienė, Daiva | |
dc.date.accessioned | 2024-11-19T09:34:59Z | |
dc.date.available | 2024-11-19T09:34:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155729 | |
dc.description.abstract | Oro transportas gali būti skirstomas į civilinį ir karinį. Civiliniu oro transportu naudojasi visuomenė, kurios tikslas yra verslo reikalai arba, dažniausiai, poilsinės kelionės. Aviakompanijos, kurios teikia paslaugas turistines keliones organizuojančioms bendrovėms yra užsakomųjų skrydžių aviakompanijos, nes skrydžių poreikis kinta priklausomai nuo sezono ir reguliarūs skrydžiai tokiu atveju nepasiteisina. Užsakomųjų skrydžių vykdymas reikalauja greitos orientacijos, geros komunikacijos bei operatyvumo. Oro transporte vykdyti tokius skrydžius yra sunkus bei atsakingas darbas. Tokiais atvejais, kai sprendimai yra priimami greitai, būtina atsižvelgti į visus galimus veiksnius, kurie gali įtakoti skrydžio vykdymą. Vienas iš tokių veiksnių yra skraidantis personalas. Šiame darbe apžvelgiama, kokią įtaką skrydžių vykdymui turi skraidantis personalas ir su kokiomis problemomis susiduriama. | en_US |
dc.description.abstract | Air transport can be divided to military and civil one. The customers which are using civil air transport do it in business or tourism purpose. The tourist companies which are organizing trips at foreign countries and need air transportation use charter companies because tourism market depends on year season and number of need trips are dynamic. Charter flights needs fast orientation, thinking, communication and need take decisions on time. The decisions have to be taken responsibly and with the view to the future because any mistake can cause big problems which have influence to flights’ operations. One of the factors which have influence to flights’ operations is aircrew. This project presents the problems with which face charter companies of aircrew and how it influences to the flight operations. | en_US |
dc.format.extent | 5 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570 | en_US |
dc.source.uri | http://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/23 | en_US |
dc.subject | oro transportas | en_US |
dc.subject | skraidantis personalas | en_US |
dc.subject | skrydžių vykdymas | en_US |
dc.subject | užsakomųjų skrydžių aviakompanija | en_US |
dc.subject | air transport | en_US |
dc.subject | aircrew | en_US |
dc.subject | flights operation | en_US |
dc.subject | charter company | en_US |
dc.title | Skraidančio personalo darbo laiko planavimas ir jo įtakos reisų vykdymui tyrimas užsakomųjų skrydžių aviakompanijoje | en_US |
dc.title.alternative | The research of aircrew duty time rostering and it’s influence to operated flights at charter company | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.issued | 2012-04-02 | |
dcterms.references | 12 | en_US |
dc.description.version | Taip / Yes | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | en_US |
dcterms.sourcetitle | Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094570957 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |