Show simple item record

dc.contributor.authorSartauskaitė, Laima
dc.contributor.authorTamošiūnienė, Rima
dc.date.accessioned2024-11-19T11:54:58Z
dc.date.available2024-11-19T11:54:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155745
dc.description.abstractRyšių su klientais valdymo sistemų projektuose vis daţniau atsiţvelgiama į ţmogiškųjų išteklių įtaką ir svarbą projekto eigai. Mokslinėje literatūroje ţmogiškasis veiksnys tiriamas kaip galima nesėkmingų ryšių su klientais valdymo sistemos projektų prieţastis. Taipogi, akcentuojama ţmogiškųjų išteklių motyvavimo svarba. Pagrindinis literatūroje išskiriamas ţmogiškasis veiksnys, įtakojantis projekto eigą – sistemos naudotojas. Šiame straipsnyje teoriniu poţiūriu analizuojamas sistemos naudotojo vieta ryšių su klientais sistemose bei jo įtaka projekto eigai. Nagrinėjama, kokie metodai padėtų uţtikrinti sėkmingą projekto eigą. Taipogi, analizuojami vidiniai ir išoriniai veiksniai, lemiantys nesėkmingą ţmogiškųjų išteklių ryšių su klientais valdymo sistemos projektuose dalyvavimą. Straipsnio išvadose numatomos pagrindinės sistemos naudotojo neigiamo įtakos prieţastys, galimos motyvavimo priemonės, labiausiai tinkančios ryšių su klientais sistemos naudotojams.en_US
dc.description.abstractMore and more often human resources is referred to the impor-tance of CRM projects implementation. In the scientific literatu-re the human factor is studied as a reason for the failure of CRM projects. Also, the importance of human motivation is emphasi-zed. This article theoretically analyzes the human factor in CRM systems and its impact on the project implementation. It is considered, what methods are used to help ensure a successful project. Conclusions of the article sets out the main factors affecting human causes, the possible motivation tools, best suited to the CRM project participants.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/32en_US
dc.subjectryšių su klientais valdymo sistemaen_US
dc.subjectžmogiškasis veiksnysen_US
dc.subjectprojekto komandaen_US
dc.subjectsistemos naudotojaien_US
dc.subjectCRM systemen_US
dc.subjecthuman factoren_US
dc.subjecthuman resourceen_US
dc.subjectproject teamen_US
dc.subjectsystem useren_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.titleRyšių su klientais valdymo sistemos naudotojų svarba projekto efektyvumuien_US
dc.title.alternativeImportance of users of customer relationship management systems for the project efficiencyen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2012-04-02
dcterms.references27en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eisbn9786094570957en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record