dc.contributor.author | Turas, Vitalijus | |
dc.contributor.author | Jarašūnienė, Aldona | |
dc.date.accessioned | 2024-11-19T12:03:21Z | |
dc.date.available | 2024-11-19T12:03:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155749 | |
dc.description.abstract | Didėjant automobilizacijos lygio sukeliamoms neigiamoms pasekmėms būtina ieškoti naujų būdų eismo srautams valdyti, skatinti keleivius naudotis įvairesnėmis transporto rūšimis. Visame pasaulyje pradėtos diegti intelektinės eismo valdymo sistemos, leidžiančios tausoti aplinką, laiką ir energiją bei siūlančiomis tokius to įgyvendinimo būdus: naudoti eismo valdymo sistemas, priklausomai nuo automobilių srauto, B+R, P+R sistemas, telekomunikacijų pagalba suteikti visą reikalingą informacija tiek vairuotojams, tiek keleiviams. Lietuvoje ITS keleiviniame transporte dar nepakankamai taikomos, nors turi didelį potencialą. Šis straipsnis skirtas viešojo transporto sistemos efektyvumo didinimo, panaudojant ITS, galimybių tyrimui atlikti, pritaikant konkrečia koncepciją Vilniaus miestui, o vėliau ir kitiems. | en_US |
dc.description.abstract | In accordance to increasing automobilization level and the negative consequenses they make it is vital to search for new ways of traffic flow management and encourage people to use wide variety of transport means. Intellectual transport systems (ITS) are being integrated all over the world, letting save money, time and energy.
There are several main ITS integration methods: use oftraffic flow management systems, Bike&Ride, Park&Ride, provision of all needed information trough telecomunication servines. In Lithuania, ITS in passenger are not applied widely, althoug there is a big potential. This article is designated for research on increasing the effectivness of public transport, integrating ITS and adapting particular concepsion for the city of Vilnius and other biggest cities of Lithuania. | en_US |
dc.format.extent | 6 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155570 | en_US |
dc.source.uri | http://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2012/paper/view/36 | en_US |
dc.subject | ITS | en_US |
dc.subject | sąveika | en_US |
dc.subject | viešasis transportas | en_US |
dc.subject | modelis | en_US |
dc.subject | inovacija | en_US |
dc.subject | multimodalumas | en_US |
dc.subject | ITS | en_US |
dc.subject | synergy | en_US |
dc.subject | public transport | en_US |
dc.subject | model | en_US |
dc.subject | inovation | en_US |
dc.subject | automobilization | en_US |
dc.title | Viešojo transporto plėtros galimybių tyrimas Lietuvoje, taikant ITS (intelektines transporto sistemas) | en_US |
dc.title.alternative | Research of possibilities development in Lithuania public transport using ITS | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.issued | 2012-04-02 | |
dcterms.references | 9 | en_US |
dc.description.version | Taip / Yes | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | en_US |
dcterms.sourcetitle | Verslas XXI amžiuje: 15-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094570957 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |