Show simple item record

dc.contributor.authorPalevičius, Marius
dc.contributor.authorDrejeris, Rolandas
dc.date.accessioned2024-11-19T12:46:10Z
dc.date.available2024-11-19T12:46:10Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155754
dc.description.abstractStraipsnyje teoriniu lygmeniu nagrinėjami pardavimų vadovo, pardavimų vadybininko ir bendrai pardavimo įmonės strategijos ir priemonės norint skatinti pardavimus. Pateikiami autorių aprašymai pritaikant pavyzdžiais pardavimų skatinimą inžinerinės įrangos pardavimo įmonei. Analizės rezultatuose pateikiama apibendrinta informacija veiksmams, kurie padeda skatinti pardavimus inžinerinės įrangos pardavimo įmonėse.en_US
dc.description.abstractIn the article literature about sales promotion is analysed in the theoretical level to know how to improve sales of the company. The analysis is done for the sales director, for the sales manager and for the all sales company adapting the results for the engineering equipment sales company. In the results summarised information is presented to know actions, witch helps to im-prove sales of the engineering equipmenten_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155699en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2013/paper/view/79en_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectpardavimų vadybaen_US
dc.subjectinžinerinė įrangaen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsales managementen_US
dc.subjectengineering equipmenten_US
dc.titlePardavimų skatinimo priemonių pasirinkimas inžinerinės įrangos pardavimo įmonėseen_US
dc.title.alternativeResearch of sales promotion means in engineering equipment sales companiesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijos
dcterms.issued2013-02-07
dcterms.references19en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record