Show simple item record

dc.contributor.authorGrigaitė, Lina
dc.contributor.authorDrejeris, Rolandas
dc.date.accessioned2024-11-20T11:22:18Z
dc.date.available2024-11-20T11:22:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155783
dc.description.abstractInformacinių technologijų įmonių kūrimasis skatina didėjančią konkurenciją šiame sektoriuje. Taigi klientams kyla pagrindinis klausimas, kaip išsirinkti geriausią IT kompaniją, kuri greitai ir kokybiškai atliktų darbą, o IT įmonių uždavinys – pritraukti kuo daugiau klientų. Straipsnyje teoriniu lygmeniu nagrinėjamos pardavimų skatinimo priemonės, pateikiamos šia tema išleistų knygų, autorių nagrinėtos priemonės ir jų naudojimo būdai. Sukurtas teorinis pardavimų skatinimo modelis, tinkantis informacinių technologijų įmonėms, kuris išbandytas realiomis verslo sąlygomis. Išbandant modelį nustatytos tobulintinos sritys, kurias eliminavus, pateikiamas veiksmingesnis pardavimų skatinimo modelis, kuris yra pritaikytas informacinių technologijų įmonių veiklos specifikai.en_US
dc.description.abstractEstablishment of new Information Technology companies promotes high competition in the sector. Therefore there is a major issue for customers how to choose the best IT enterprise, which could perform the work quickly and efficiently, at the same time the main task of IT enterprises is to attract more customers. In this article, sales promotion tools are examined in theoretical level, examined tools and methods of use, by authors of issued books on this subject, are presented. By using analysis’s data, specified model of factors of sales promotion is created and tested in real-life business conditions. During the test areas for improvement identified. By eliminating those areas improved promotion model is presented which is suitable for the specific activity of Information Technology companies.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155773en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2014/paper/view/194en_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectpardavimų skatinimo priemonėsen_US
dc.subjectinformacinės technologijosen_US
dc.subjectmodelisen_US
dc.subjectpardavimaien_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectfactors of sales promotionen_US
dc.subjectinformation technologyen_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.titleInformacinių technologijų įmonių pardavimų skatinimo veiksnių tyrimasen_US
dc.title.alternativeResearch of factors of sales promotion in it enterprisesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2014-02-06
dcterms.references31en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 17-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record